Tidig morgon :)

Gjorde en extra tidig morgon i morse och klev upp 06.20, var tvungen att ta mig ner i tvättstugan till 7 för att torka Robins arbetskläder. Väckte Isa tjejen 07:05 ca för att göra henne klar för dagis så slapp Robin kliva upp, han är så trött och morgon sur. Oc det går så mycket enklare när Isa får välja kläder själv. Hon tog ett blommigt linne, jeans och en kofta. Plus galonisar som hon fick av Natalie med bamse på och vindjacka då hon o Robin gick. Fyfan så det regnade ute? Sjukt ju! Med tanke på hur vädret var igår, riktigt schtek. Men ser inte helt hopplöst ut att solen inte ska titta fram idag, helt galet vad jag älskar sommaren! Längtar tills jag och Hjärtat ska göra någonting i sommar (då han inte ska jobba, duktig som han är) annars blir det jag och Kelly, solo as usual. Men det gör ingenting :-) Han är så duktig!


Sen vill jag passa på att säga grattis till herr Sjödin som fyller år idag. Men som inte kan vara hemma, hoppas du får en fet födelsedag trots ditt ställe att vara på. Ses på Nellies födelsedag mate ♥


André och min älskade syster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0