Tröttis=JÄMT!

Jag är fan jämt trött.. blööh! Idag har jag städat (för ovanlighetensskull) och möblerat om på sovrummet. Jag vill inte ha det så tror jag, men Robin ville det. Så vi får väl ha det så ett tag och möblera om sen igen. men det är ju ytterst kul att städa när Kelly biter eller river sönder allt hon får tag på så att det är minst lika stökigt som det var innan man städat. Fyfan vad jag hatar när det är stökigt! äckligt.. huvva, begriper mig inte alls på folk som kan ge fan i att städa och låta sitt hem raseras. Det är skit äckligt! Menar, hur svårt är det att ta reda på sin egens skit? Plus andras, om man har barn dvs. Jag skulle nog inte tycka det va så jobbigt, men för vissa är det tydligen svårt. Men som grisar vill man väl leva i en svinstia? usch!

Just nu är jag irriterad på vissa, som bara ljuger en upp i ansiktet och försöker att inbilla en saker som man vet inte stämmer. Men det är väl så, man ska väl aldrig sluta förvånas, men sluta upp med att vara snäll tydligen. Jävlar skitskallar! Det är dumt när man är snäll, för folk utnyttjar oftast det till max. Speciellt de man trodde var ens vänner.. Nej det är nog med detta nu. Dumt bara att dessa idioter kan paja tillliten till andra. Brinn era jävlar!

ps, mitt paket från Nelly kom idag. *Happydance* Nya fina skor, tröja, mössa, hängen, en tshirt till Robin mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0