VEM är motiverad?

Vem är motiverad att städa i detta väder? Inte jag iallafall, men jag har kommit så pass långt att det bara är sovrummet kvar. Robin är så nöjd över sin gråa nya skurhink som han köpte igår så jag tänkte inviga den i dag! ;-) Känns så jävla sugit att det ser ut som en sandlåda på golvet så fort man städat för pga Kelly *arghh* Så jag måste dammsuga yttligare en gång. Nackdelen med sommar och husdjur = sandlåda inomhus! Jag har ju endast dammsugit vardagsrummet 2 gånger idag.. Sweet! Jag har hunnit ganska mycket idag, samt druckit iste och glassat på ballisen med Kellan. Feettt väder! Och påtal om ingenting så vart jag förvånad igår då Katerina åkte ut big brother, för en sekund gissade jag faktiskt på Gurkan. Trots att han är hur bra som helst, och jag ville inte att någon av de 3 som satt nominerade skulle åka men de va en jävla tur att Peter fick stanna. Jag tycker han är cool! Helst av allt hade Madde fått åkt, för henne kan jag fan inte med..


Bild lånad från http://www.bigbrother.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0