Ingen rubrik

Galet fundersam.. Fan, vad jag hatar att jag är sån här. Jag funderar större delen utav min tid, speciellt när jag är ensam. Jag grubblar, tänker, funderar och oftast förstår jag ingenting. Jag funderar så mycket att jag får huvudvärk och ångest. Om jag så vaknar mitt i natten, sätter jag igång och tänker så jag aldrig kan somna om. Jag vaknar ap trött, är trött hela dagen, trött på kvällen, trött på natten men jag kan fan inte sova. Det är helt sjuk allting tycker jag, och av tröttheten får jag ångest. Sån sjuk jävla ångest, de blir så mycket på engång och jag får svårt att andas.. Och det känns som att landstinget västernorrland kan ta sig i arslet, och kanske börja ta folk seriöst istället för att skriva ut medicin på medicin som inte ens funkar. Fuck er...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0