Idag är just en sån dag

Idag är en sån dag man önskar att man inte alls har funnit. Precis allting jag gjort idag har gått åt helvete, på ett eller annat sätt. Jag har så sjukt ont i ryggen, så att jag har svårt att andas och var tvungen att gråta en stund. Jag har aldrig någonsin haft såhär ont, någonstans. Jag skulle hellre ha tandvärk till och med! Robin har jobbat sen kl 16.00, jag har dragit två barn i vagnen, varit ute med en vild Kelly och haft mig och ryggen blir bara värre och värre. Fortsätter det att kännas såhär så kommer jag göra drastiskt, eller nej.. Men nästan!

Det blir till att gå upp i morgon och ringa vårdcentralen innan jag åker på skolan, för såhär kan jag fan inte ha det.

hejmäre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0