Shoppat!

Längesedan jag bloggade nu, men känns som om jag har mycket bättre saker för mig än så. Att sitta vid datorn flera gånger per dag.. Idag kom Natalie och hennes kompis Lilita och hämtade mig och Robin så for vi ut till birsta, fick med mig en vit bh, el tandborstar till mig och hjärtat, en bok, lårhöga stövlar och två par vantar. Det är kul att fynda! Egentligen skulle jag vela ha köpt hårfärg också, eller blekning rättare sagt. Men det får bli frisörens projekt, vill inte direkt bli hårlös. Vilket jag kommer bli om jag bleker det.. Suck! JAG VILL VARA LJUUUS!

Jag väntar på att tvätt stugan ska bli klar så min systeryster kan komma och hämta mig, hon ville ha hjälp och färga håret. Och snäll som man är ställer man upp *höhö* Ser nog idol där ikväll , det är det enda jag tycker är roligt med programet :P auditions.. Hur kan folk skämma ut sig på så sätt? För mig helt obegripligt! clowns..

Har gått och sett fram emot måndag hela veckan, egentligen förstår jag inte varför. Fast det känns som om det kommer kännas mycket bättre i övrigt när man vet vad som varit och är fel. Så man slipper känna sig så dum hela tiden.. Blesccccccch....


hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0