Längesen, IGEN!

Jag har nästan glömt bort att jag hade en blogg, så jag passar på att uppdatera nu när jag väl kom ihåg den :P Så värdelöst att det inte finns en app till android telefoner till blogg.se utan bara till bög-iphone. Hata! De senaste veckorna har jag väl inte haft så mycket mer för mig än o varit hemma och umgåtts med Linda. Kom nyss hem från stan och väntar på att syster ska komma och hämta mig. Man känner sig en skvätt smart när hon ber mig om hjälp till en läxa, och jag har absolut inget läshuvud eller nästan en hjärna överhuvudtaget. Så man får väl ta åt sig äran och förfrågan och hjälpa till. Höhö..

På lördag väntas det utgång tammefan, med Linda och hennes Kusin. Kommer bli trevligt, känns som om det var hundra år sen jag var på Aveny, åtminstånde 2 år iallafall. Och hoppas det kommer vara röj när jag för engångsskull går ut. Måste bara lägga ut ett kort jag tog hos Linda igår på hennes son Liam. Så himla rolig och söt kille :-) Dock är det fler kort, som jag gjort om till ett collage. Men bilderna jag menar att dom var roliga, syns nog ;-)



Saga, Liam och Chico.


Jag


Fina Ella bella, älskar denna bild :)


Kelly chillar imorse medans jag sminkade mig ;)


på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0