jag undrar hur du mår och var du är nånstans ♥

Tänker extra mycket på dig idag, det här känns som en av de sämsta dagarna jag har haft. Lyssnar på låten du had epå din begravning och går sönder inombords, hur fan kunde det bli såhär? Din bror behöver dig. Det gjorde så jävla ont att veta, att du verkligen låg där i din fina kista. Och jag fattar inte, hur kan man ta farväl av någon som nyss fanns? Frustrerande.. Jag önskar bara att jag kunde få en enda dag, en timme skulle räcka, så jag får krama om dig och tacka dig för att du var/är min vän. Jag hoppas du har fått den frid du så länge sökt Andreé, jag glömmer dig aldrig ♥

Låten.. så ont det gör. Vaka över dina syskon, dom behöver dig!

1987 09 29 - 2012 05 13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0