Raseri

Man rasar mer och mer och man hinner inte riktigt med själv. Undrar vad som gjorde att jag grävde ner mig i det här jävla hålet igen, vem var det som kastade över jorden? Paniken jag känner går inte förklara. Hur kunde allting bara rasa? hur kunde allting bara förändras på en sån kort stund? Jag är trasig, så jävla ledsen. Och vem fan är du och spotta på mig nu? VEM FAN ÄR DU SOM HÅLLER PÅ SOM DU GÖR? jag behöver inte mer svin i mitt liv. Jag har fått nog, så jävla nog. Hur stoppar man allt? Hur låter man bli att gråta när allting bara går åt helvete? Det undrar jag.. jag orkar inte, orkar inte igen.. gå iväg, försvinn. Jag vill inte, jag vill aldrig. Låt mig va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0