Underbart väder!

Sjukt underbart väder idag, synd att det blåser bara. Annars hade det varit helt fucking suveränt! Jag, Natalie, Nellie och Kelly har nyss kommit in efter en ute stund. Vi var ute i ca 2-3 timmar och åkte snowracer och va runt med Kelly. Hade nästan glömt hur kul det egentligen är att åka, helvete vad det gick undan, jag skrek och Nellie skrattade så hon inte fick någon luft! :-) Mosters vackraste tjej!! Var förbi kalmarvägen och tittade om jag kunde hitta de som sålde Kelly och hennes föräldrar. Men såklart så var det bara sonen hemma, så jävla typiskt.. Fick en glimt av Kellys mamma iallafall, Chicca hette hon tydligen och var sjukt fin. Chokladbrun rednose, dock kunde dom inte träffas för hon löpte och var tydligen grinig då (som alla tjejer) ;-) Får ta vägarna förbi någon dag med henne igen så dom får träffas.

Blir till att sova i pappas lägenhet i natt, behöver lite "egen tid" och fundera.. Trots att jag oftast aldrig kommer fram till något så ska jag göra ett försök. Och för engångsskull tror jag att jag kommer njuta av att vara helt ensam. Fast med Kelly förstås menn annars är det bara jag. Och jag tror det behövs. Kan utan tvekan säga att det här är en ibland dom tuffaste perioderna i mitt liv och jag känner mig vilsen. Det skrämmer mig att jag inte känner igen mig själv, det skrämmer mig att jag blivit sån jag lovat mig själv att aldrig bli. Dvs en bitter-fitta som inte ser positivt på något.. Och hur jag än vrider och vänder så tycks det vara något som alltid är fel.. Men något positivt borde det sluta med, annars blir galen.. "göra om göra rätt" var det va?



Kelly, min bästa vän, mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0