Det här förbannade hålet..

Åh hej igen, nu var det dags. Jag är halvvägs ner i hålet, det här förbannade hålet. Varför i hela helvete finns det depression? Och varför fick jag det, och varför försvinner det aldrig? 9 år har den här äckliga diagnosen tagit av mitt liv, 9 förbannade år! Vad gör man? Gråter utan anledning, önskar man slutade andas. Tål inte se folk, jág vill inte vara jag, jag vill inte vara här. Men nu är jag här, och det enda alternativet är att rycka tag i mig själv. Hur svårt det än är, men jag försöker. Och jag vet att jag kommer misslyckas gång på gång, och det gör mig så jävla arg. LÅT MIG LYCKAS! Jag kanske inte står stadigt, men jag står åtminstånde med båda fötterna på jorden. Hur gör man? HUR GÖR MAN SÅ DET FÖRSVINNER? Det gör för ont... jag är ledsen

it cant rain all the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0